jag är sämst , förlåt!!

vet inte varför jag inte har bloggat, i ren pojkvänsabstinens tror jag, allt dog och jag försökte bara hålla mig GALET sysselsatt! Men nu, jag är superpepp, nu blir det håårt i fem veckor, sen soommar (i princip) jag måste ju matcha pojkvännens kropp när vi åker på sola-helg tillsammans i mitten av maj:p
Dagens val är morgondagens framtid

dagens intag:
frukost: gröt m lite sylt + 1 dl mjölk
lunch: 2 äpplen
mellanmål: 1 dl gröt + vatten
middag (ska äta): tonfisk, sallad

ska ut på en promenad efter maten också, lyssna på musik och bara finnas i det fina vädret. Har solat flera timmar idag, awesome!

kan slänga in morgondagens intag också när jag ändå håller på:
frukost: 2 knäckebröd m keso
lunch: pizzasallad (ev. en liten bit fläskkarré)
mellanmål: allbran m mjölk (ska hålla föredrag för massa viktiga människor inom hundvärlden, måste ha ngt i magen då! nervööös!)
middag: 2 knäckebröd m keso + te
morgondagens träning blir väl cykeltur fram o tillbaka till skolan på ca en timme :)

kärlek till er, fina tjejer!♥


Kommentarer
Postat av: evelina

men i knoooow, men du vet man ringer gratis till hemtelefoner så ska ha den lite som en hem telefon;) hahaha- men baby baby baby jag HAR SAKNAT DIG! å hur går det hittat ngn jugge till mig- jag ska på en riktigt sådan på valborg hahahaha;) <3<33<<3<3 MISS U ON MSN"

2010-04-14 @ 20:30:52
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Minimize me

Vad kul att du är tillbaka, ibland kan det behövas en paus (exemeplvis från bloggandet) för att få tid till annat. Vet själv att helgerna brukar bara små blogg-pauser för mig, på så sätt kan jag njuta av ledigheten och sedan ha ny lust till bloggandet på söndagkväll!



Hoppas du har det riktigt bra och fortsätter kämpa lika duktigt som du gjort hittills:)

2010-04-16 @ 08:15:31
URL: http://minimizeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh skönt att höra från dig, lillan! i missed you! <3



kämpa kämpa kämpa nu! pusss

2010-04-16 @ 15:39:31
URL: http://demia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0