Nu jävlar, NU JÄVLAR!!!

okej, jag har nog ångrat mig, det här är nog den finaste bilden just nu, ge mig kroppen, håret och brännan. Speciellt håret. och kroppen. och brännan. haha.

idag gick lite halvdåligt, men nu kan jag kalla mig tillräckligt frisk för att gå utanför dörren i alla fall, så nu är det raska promenader tills jag kan träna på riktigt!

Morgondagen ska gå så jävla bra, jag är så sjukt peppad nu, vet inte var det kom ifrån, satt och läste lite träningsbloggar (Mirandas peppar en på att träna så jävla grovt! tips när träningen känns motig) och det bara slog mig, har läst forum om misslyckade viktnedgångar, kollat på äckliga förebilder och tittat på min mage. Nu jävlar!

pojken har inte ringt än, men han har tidig träning idag så jag hoppas att han ringer mig riktigt snart, den är slut om en kvart, så då vaktar jag mobilen, haha ;)

morgondagens planering:
frukost: 2 sportknäcke m keso
lunch: yoghurt + 1 kopp te
middag: skulle lagas någon pastarätt, ta sallad och vatten
träning: 8 min abs, 20 utfall, 1h promenad
hur går det för er världens vackraste brudar?♥

förresten så har det varit så mycket snack om SKINS, så nu har jag laddat ner och börjat kolla och mitt omdömme hittills är "lovely"!!:D

Kommentarer
Postat av: Miss A.M.

Det går bra just nu! Och visst är Skins LOVELY... ^^

2010-04-23 @ 12:14:33
URL: http://anonymousrockstarlife.blogg.se/
Postat av: A

Vad handlar skins om?

Vet att det handlar om ungdomar, men vad mer liksom?:)

2010-04-25 @ 10:06:57
URL: http://angapa.blogg.se/
Postat av: the lovely bones.

Kroppen är helt okej, men brännan is to die for!

2010-05-23 @ 08:58:50
URL: http://prittygirlsdonteat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0