bra än så länge

kul med alla glada kommentarer när man loggar in! och peppande att läsa om era dagar, oavsett om det gått bra eller dåligt för en själv!

hittills har det i alla fall gått toppen idag, följt schemat till punkt och pricka, och ska till gymmet om tre timmar, hade även cirkelträning på gympan imorse, så där fick jag lite extra träning, även om det var väldigt flummigt så kan man ju hoppas att det gav något, haha :)

Nu tänkte jag sätta mig o läsa era bloggar innan jag pluggar någon timme, och sedan blir det hit the gym, dock är jag jävligt trött, haha, drömde mardrömmar hela natten om att min pojkvän dog, helt äckligt. Sen vågade jag inte sova.. jag som typ aldrig drömmer... gah!


stay strong, keep fighting!

edit: kom o tänka på att den dagen det är störst risk att jag failar är den helgdag jag träffar och sover över hos min pojkvän, min älskling är lite upptagen nuförtiden och vi hinner alltså bara ses över helgen, och då blir det mer fest än vardag när vi ses, han är söt o köper mitt favoritgodis etc. men from. nu ska jag alltså stå emot.. ska försöka snacka med han o se till att vi skaffar nyttigare godis, tex. fruktsallad, då kan ju han ha smält choklad o grädde till typ o jag äter bara vanligt.. det ska nog gå o lösa, hoppas jag verkligen haha




Kommentarer
Postat av: evelina

sv: den här dagen kan dra åt helvete:(

2010-02-04 @ 16:43:59
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: down

TUSEN TACK!! <3 blir väldigt glad av att höra sånt :)

2010-02-04 @ 17:35:09
URL: http://downdowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0