dag ett - check!

Första dagen har gått perfekt!!
kom precis hem från gymmet där jag körde styrka 30 min och kondition 30 min, vilket var ungefär vad jag hann, massa plugg alltså, men jag är nöjd, det känns i kroppen! till middag åt jag två köttfärsbiffar med grillad paprika + cheme fraichesås! supergott, minimalt med kolhydrater, alltså har kosten idag sett ut exakt som jag planerade

planeringen inför imorgon ser ut såhär:
frukost: gröt med kanel + 1 glas mjölk
lunch: 1 banan + 1 avocado
mellanmål: 1 banan i yoghurt
middag: det som serveras i protein/grönsasväg
mycket bananer, råkar vara den enda mogna frukten vi har hemma just nu, fick hem ny frukt igår nämligen :)

känner mig supertaggad, imorgon ska gå bra, ska ut till klubben (brukshundklubben, tränar/tävlar med hund) en sväng på kvällen, vi har möte, då blir det pulsa i snön och antagligen ska väl hundarna på en sväng i skogen och hoppa runt, så det får bli fredagens motion!

nu ska jag läsa bloggar, innan jag börjar plugga ännu mera (om jag känner mig själv lär jag ge upp rätt snabbt o be till gud om att det ska gå bra istället ;P)

en sådan här superfast kropp utan minsta antydan till lovehandles skulle jag inte tacka nej till!


keep fighting, stay strong!♥

Kommentarer
Postat av: elli

Duktiga du!

2010-02-04 @ 21:22:18
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: tusen tack kändes lite hårt där ett tag:( men nu känns det lite bättre iaf. Blev en lång runda men hunden och gymmet efter det. Sen promenad-

Åhh vad duktig du varit idag, klart det kommer gå lika bra imorgon.

Hela kroppen men kan juu fan dör för hennes rumpa den tackar man inte nej till att ha:)



Det har varit jobbigt givetvis ibland, men man tröstar sig alltid att det finns dom med värre problem. Så känner mig så dum när jag tycker synd om mig och lillebror.

Idag är min pappa frisk och mina föräldrar bor ihop för tredje gången, givetvis vill jag att dom ska bo ihop. Men man blir så trött på att höra varannan månad att hon vill flytta.



Lycka till tjejen:)<3 vi kommer klara det här ihop:D

2010-02-04 @ 21:22:52
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: e

Sv: Tack! Ja precis, bara onödigt att gå runt & vara sötsugen bara för att man druckit ett glas cola zero ;) Men nån gång då & då går bra, bara man inte ger efter för sötsuget,haha :)



Härligt att du följde ditt schema! Duktig du är!! :)<3

2010-02-04 @ 21:48:28
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: Jen

Hoppas det går bra när du väl sätter igång! Det är så kul när man kommer in i det.. :)



och den kroppen vore som sagt inte fel. haha, beach 2010 säger jag bara :)

2010-02-04 @ 21:59:59
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/
Postat av: e

grymt grymt grymt tjejen!! keep it up! du har fått en award :)

2010-02-04 @ 22:12:39
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: V

mins hur underbart inspirerad jag var när jag precis börat blogga. hoppas jag hittar tillbaka till det och att du lyckas hålla din motivation uppe. keep fighting

2010-02-04 @ 23:09:13
URL: http://mittsmalaliv.blogg.se/
Postat av: e

Sv: Haha nej precis, blir man gravid så kan vi nog glömma beach 2010 överhuvudtaget, så det är bara att fortsätta haha ;D

2010-02-04 @ 23:20:27
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: ja dom är helt underbar tycker jag absolut du gör rätt i, har en hund pulka jag ska testa på henne när hon blivit lite större. Hon älskar att dra, vad har du för hundar nu? ska med börja lydnadskurs med henne så fort vi kommer in på det.



Ja gråter man idag så skrattar man väl imorgon;)

ja det blir lite tungt emellanåt, det får sluta som det slutar helt enkelt.

Ja han är frisk även om han får kolla det varje månad. Det är en sjukt skön lättnad för jag skulle inte kunna se ett liv utan honom. Han håller ihop oss alla.



Ja nu är det bara fokus på att bli snyggare;) bort med alla problem. Ha en underbar fredag <3 stay strong

2010-02-04 @ 23:44:53
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0