delmål

jag har bestämt mig för att sätta upp delmål för att riktigt komma in i rutiner och beteenden som är bra för min viktnedgång! satt ett delmål/vecka fram till v. 11, kommer fylla på i kommande inlägg. tänkte dela med mig av mina fina mål

Vecka

Delmål

8

Äta nyttigt (mörkt bröd i mycket liten mängd ok) alla dagar med ett litet undantag för en dag, träna regelbundet

9

Dra ner på kolhydraterna i den vanliga kosten betydelsefullt, öka fett och protein (+mål 1)

10

Träna minst 3,5h kondition denna veckan

(+mål 1&2)

11

2 st intervallpass på cykeln i 40 min (5 min fort, 10 min långsamt m högre motstånd) denna veckan (+mål 1&2)


vad tror ni? låter det helt idiotiskt? kommer såklart äta liknande som förut, bara att jag koncentrerar mig på ett mål/vecka, tror det är smart, så det inte verkar som att jag ska klara av hela världen på en gång..

magen,magen,magen...♥

Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha lr hur, fan ville ju ta fram rakbladet där när jag trodde det var du;) höhöh skoja- hahaha lr hur har tänkt lägga upp bilder ett jävla tag nu men, vafan varje gång känner jag ju mig uppblåst haha;)

Jag tror faktiskt det kan gå hem att väga sig naken ändå;) jag menar vafan inte varje dag man ser en tjej göra det hahah. Ja för helvete vill bara kasta något hårt (typ en betong vägg) och platta till hela skit magen med hahah;)<3 pöööösss

2010-02-23 @ 20:28:05
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: rola

små delmål är vägen till framgång!

2010-02-24 @ 04:04:33
Postat av: Li.

Delmål är grunden till en bra viktminskning! ifall du bara satt upp ett MÅL så kommer du aldrig känna dig nöjd under vägens gång.. det är bättre att du ser de där små framstegen som något stort och som du kan vara stolt över <3 . man ska kämpa, men allt behöver inte hända på 1vecdka, (det är hypotetiskt omöjligt) men vi ska klara detta baby!



UNDERBART ATT DU DELAR MED DIG AV DINA MÅL, MAN FÅR INPIRATION SJÄLV ATT GÖRA EN LISTA ÖVER HUR MAN SKA KOMMA DIT MAN KÄMPAR FÖR!



STAY STROMG, VI KOMMER KLARA DETTA! <3

2010-02-27 @ 09:03:20
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0