dom där gångerna man "måste äta"

.. typ när ens bästa vän fyller arton. så var fallet idag, så jag åt liiiite på dagen då jag visste att födelsedag = tacos+tårta.. mycket riktigt. Blä, ångest.

Frukost: 2 små knäcke + leverpastej
lunch: 2 små päron
middag: tacos (inget bröd) och tårta till efterrätt

Mina händer är kalla, gör typ ont att skriva, men jag hinner inte vänta - måste upp tidigt imorgon trots sovmorgon och träna lite (jag ville gymma - har gymkortet kommit? nej = jag börjar snart gråta!!) den här veckan är jag hård mot mig själv - det har ju för fan dykt upp ett hot, en snygging, någon han googlat på.. "bara en i klassen" jag orkar inte känna mig paranoid, istället ska jag bli smal, känna mig snygg och säker.

Tänkte lägga in en planering för maten imorgon också:
Frukost: 2 knäcke + leverpastej
lunch: lite fläskkarre, grönsaker
mellanmål: 1 dl yoghurt
middag: det som serveras - protein!

Nu ska jag läsa bloggar, försöka lugna ner mig (hotad-hotad ekar i hjärnan) och peppa mig själv, nu jävlar brudar!♥

Kommentarer
Postat av: skinny love

du kommer bli tuuusen gånger snyggare än henne;) i sommar gäller det, vi ska ju vara dö-läckra!

2010-02-15 @ 22:15:32
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: elli

så jobbigt att högtider/firande alltid måste innebära så mycket ätande.. men vi klarar det här, tänk på sommarn! stay strong <3

2010-02-15 @ 22:34:26
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0