fem dagars ledighet

nu är skolfredagen slut, och sedan är jag ledig i fem dagar i sträck, så skönt ska det bli!!!

jag ska snart ta en tallrik gröt, vilket inte stod på planeringen, men jag känner att jag behöver detför att orka ut till hundklubben och hålla mötet. Så jag äter ingen middag, tar bara en frukt, när jag kommer hem istället. :) det blir nog bra. annars har dagen gått som planerat! eller nej just det, blev bara en banan till lunch, avocadon hann mamma sno innan jag hann paxa den ;)

i helgen ska jag äntligen träffa min pojkvän, och familjen ska tydligen äta ute imorgon, lunch, hoppas vi går till ngt fint ställe där man kan välja ngt nyttigt!!


stay strong, <3

Kommentarer
Postat av: elli

Skönt att höra att dagen gått bra, du är så sjukt duktig! Ha en bra kväll <3

2010-02-05 @ 18:49:50
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0