köttfärssås med smält ost..

.. blir min middag. gott. det är inte fett jag är rädd för, utan kolhydrater.

jag är helt slut, orkar inte skriva så mycket. Men ska lägga in planering, kommentera era bloggar och läsa era uppdateringar s jag blir peppad inför imorgon! :)

planerat intag imorgon:
frukost: 1 banan + vatten
lunch: 1 banan
middag: mat hos pojkvännen
övrigt: fest, så det lär bli alkohol

jag vill äta lite imorgon, behöver känna att jag klarar av det också. behöver känna mig hungrig, ha en platt mage, få höra pojkvännens "du är så smal, du har gått ner ännu mer" när han tar handen runt min midja..

stay strong finaste tjejer♥

gillar inte Jessica Alba (diggar dock hennes efternamn - gissa varför?) men den här bilden är lovely!

Kommentarer
Postat av: -

SV: Jo, jag känner mig faktist 1000 gånger gladare just nu! :) och nu har jag bestämt mig för att jag helt enkelt inte ska misslyckas!



Jag personligen typ skiter i VAD det är som jag stoppar i mig, för mig är det kalorierna som räknas. Bara det liskom inte är typ choklad, chips och sånt :p

2010-02-19 @ 01:45:49
URL: http://justnotyou.webblogg.se/
Postat av: mikaela

varför gillar du inte jessica alba? =)

2010-02-21 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0