legen... wait for it... dariest!!

så jävla härligt med all respons från er, ni är så jäkla underbara - och duktiga!!

Jag har precis käkat frukost och ska snart ge mig ut på en timmes promenad!
Så jäkla knäppt, igår gjorde jag utfallssteg fram o tillbaka från o till köket när jag skulle hämta in min dator dit, och idag har jag sjukaste träningsvärken i rumpan! inte det att jag har en otränad rumpa, men jag kan egentligen inte göra utfallssteg pga knäskada, så nu när jag gjorde det tog det som faan - dvs. fler utfallssteg i framtiden!!

Idag har jag bestämt för att ändra dagens lunch till gröt med liite sylt på - jag blev så sugen på det och det är ju en av de "tillåtna" sakerna - så varför inte gå efter sitt sug när man ändå är sugen på ngt sådant? omeletten med salami - idéen sparar jag till morgondagens lunch!

okej, detta kommer bli den bästa tisdagen i världshistorien!! (fram tills nästa tisdag, för den kommer bli ÄNNU bättre!!) kom igen nu tjejer, nu köör vi!


Kommentarer
Postat av: s

Tack gulleee :D

duktig du är föresten! riktig inspiration! <3

2010-02-09 @ 12:32:59
URL: http://supersizevssuperskinny.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: klart du ska behålla honom;) en sån grabb släpper man ju inte;)



hahaha hoppas det:D hon är stor som ett hus haha;)

vi ska fan ha varsin boxare så bara är det:D nu ska jag snart gå ner och attackera gymmet om bruden är där blir det inte roligt;) puss på dig söt

2010-02-09 @ 12:43:02
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Min pojkvän går med mig på passen och sparrar mot honom, så det är extra roligt :) Även om han är mycket starkare än mig:)



vad är det för knäskada du har?

2010-02-09 @ 14:24:57
URL: http://sjuttonkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0