Måndag

Lam rubrik, men man kan inte alltid få till det.
Idag har varit en braa dag hittills, och nu ska jag inte äta ngt mer! :) hade redan innan ett utfört all min planerade träning och maten har gått som på räls, unnade mig tom en potatis till middagen (undviker ju kolhydrater, speciellt kvällstid, andra tider på dagen kan jag äta nyttiga sådana) för att jag kände att jag behövde det för att inte tröttna, motivationen tröt lite där på eftermiddagen. Men nu känner jag mig nöjd, men jävlar vilket sötsug som satt in! alltid efter man ätit också?

Men sötsuget ska jag stå emot, man kan inte ge efter första dagen i vår failfria vecka, right? Jag ska göra mig en kopp te, ignorera fatet med pepparkakor i vardagsrummet och lägga mig på sängen och läsa era bloggar och planera morgondagens mat - nu när jag är ledig har jag verkligen chansen att lägga upp exakt vad jag ska äta! :)

hur har dagen gått för er, alla fina?♥
√ be strong!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: hahahaha, men hör på det här då! Blir så jävla förbannad har väntat hela dagen för att åka dit och göra mig av med mer fett. Givetvis är det fullt när jag kommer dit, men jag trippar upp ändå tänker snart är väl någon klar. Får stå där som ett offer en längre tid och vänta, (nästan bara killar med) så är äntligen tjockisen klar på crosstrainern (hon måste fan ha credd för att orkat stå på den så länge) jag ska precis gå fram, då öppnas dörren och en fitta kommer in utan att jag hinner blinka står hon på MIN crosstrainer. Om hon hade varit större än mig hade jag kunnat ge henne den för hon hade behövt tiden mer än mig, men hon hade perfekt kropp. Hennes jävla perfekta röv i mitt ansikte hela tiden, och jag var nära på att göra något dumt;) hahaha jävla gym.



Skit i pepparkakorna dom tillhör julen, och vad tänker du på när du hör jul? julmat = julfet. Jultomten= fet. Julen är över! dags att ta fram bikinin kolla sig i spegeln och inse sanningen, att man kan tro man själv är jultomten;)

Nu jävlar ska vi fixa det här! <3 stay strong

2010-02-08 @ 21:34:33
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: malin

man blir såå PEPP! tack!

2010-02-11 @ 09:13:51
URL: http://inteduigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0