morgoninlägg - award

fick en award av fina demia!


Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

1. Jag är 16 (född 93)
2. Jag har haft en nära vän en gång i mitt liv (hon "dumpade" mig när jag blev tsm med min pojkvän...
3. ... den som står mig närmst är min pojkvän, han vet allt, nästan
4. Jag har tävlat SM i lydnad med hund ett flertal ggr
5. liksom demia kan jag inte höger o vänster (tänker "vilken sida går hunden fot på... hmm... DEN! det är då vänster?" haha
6. jag försöker få mina föräldrar att tillåta att jag läser tvåan på distans, hatar min skola!!
7. det jag ser fram emot mest i livet är att få flytta hemifrån och starta ett "eget" liv

Sju bloggar jag vill tilldela award
(svårt det börjar bli!, tror inte dessa fått)
rasberrysmile hade redan fått
kitten
cherrycheeks
itstimeforthin
mittsmalaliv
supersizevssuperskinny
hade redan fått
dden sjunde... någon som känner att det vill göra, hinner inte leeeta mera!! :$

så här tänker jag idag;



Kommentarer
Postat av: evelina

sv: det kom en sjö, men det kändes lite skönt efteråt;) Tusen tack:D snälla.

Det tycker jag absolut det ska göra:) min pappa har en Newfonlandshund (tänk båtsman) och Akilas bästa kompis är en chiuaua. Så dom funkar bra med både stora och små hundar:)



åååh en pojk:) dom är så vackra kunde inte ha det för den andra hunden är tik. Inte för att jag ångrar mig nu;)



Du med ha en helt underbar fredag med massa skratt:)

Du har även fått en award. Puss

2010-02-05 @ 10:07:54
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: elli

Haha känner igen mig på flera punkter om dig, speciellt på 6 och 7 :P Vilket sjuuukt fin bild btw ._. Take care <3

2010-02-05 @ 10:57:54
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0