paus, för att strukturera och fokusera

Jag har bestämt mig för att äta "normalt" i fyra dagar nu, efter att jag kommit hem och hetsätit då det var kaos här hemma bestämde jag mig för att det var bättre med riktig och ordentlig mat och slippa fundera kring det, samt att få vila från träningen ett tag och pigga till mig - få kontroll på mitt rasande privatliv innan jag fortsätter, därmed en kort bloggpaus.

Jag kommer alltså tillbaka till på måndag, och då ska jag köra stenhårt hela veckan (ledig så jag slipper skola och annat omotiverande skit som förstör) samt ha strukturerat och bestämt mig för exakt hur jag ska göra det här fram till sommaren! det jag redan vet om nästa vecka är att det blir gym 4 dagar och skidåkning med älskling en hel dag, så träningen är spikad, ska läsa massa forum och motivation och strukturera maten bara och hur jag ska träna.

ska alltså äta nyttigt, men mer "normalt", och ha lite vila.

jag kommer såklart forsätta läsa era bloggar (måste ju ladda upp med ett ton motivation nu) och svara på kommentarer ♥

vi hörs på måndag igen, sötnosar!


Kommentarer
Postat av: J

sv: ja visst är dom det! dom behövs verkligen ibland, för att man ska orka fortsätta. både hets och svält är värdelöst. och just därför tycker jag att det låter väldigt bra att du ska ta en liten paus några dagar nu och äta normalt och bra, med tanke på att allt inte alls verkar kännas helt bra just nu.. ta en paus, vila, försök få ordning på alla tankar och kom tillbaka stark. <3



..och bang där kom den virtuella smällen! hehe tack för motivation och pepp!:D

2010-02-25 @ 22:03:51
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: evelina

Du kommer bara bli starkare typ som herkules på måndag haha;) jag bara eller nej pippi långstrump höhö<3;) fan vad underbar du är hottie:D kan jag bli mer lycklig av såna där kommentarer svar Nej!- okej något mer gör väl mig lycklig i livet;)



Ordna upp skiten nu och låt inte det förstöra och påverka dig för mycket. Vet hur det är<3

Life sucks ibland- som att behöva flytta med morsan till ghettot, och inte ha fast jobb så man har råd att flytta själv. Eller som idag när jag ska äta fetttomat (kycklingbaguett) och idioten som krossade mitt hjärta förra nyår var bara tvungen komma in. (Hej skjut mig nu)



- Ät normal mat och ät det du tycker om mest, det gjorde jag flera dagar när jag tappade motivationen. Super gott var det när man väl åt, sen insåg man njaa sådär gott var det kanske inte ändå;) men då har man iaf fått äta allt gott man tycker om:) då är man nollställd- och kan fokusera på annat:)



- som jag nu då, öva på broder hälsningar och gangsta språk. Kanske börja öva lite självförsvar trots allt kan vara bra att kunna det i ghetto;) hööhhö. Ha en toppen kväll snygging<3 jag skickar över lite (mycket) kraft och ork. Du är inte svag tänk på all mjök du druckit i ditt liv;) inte är man svag då;);)<3

2010-02-25 @ 22:29:17
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Li.

gillar inte att du tar paus baby! : / KOM TILLBAKA SÅ FORT DU ORKAR <3 , VÄNTAR REDAN TILLS PÅ MÅNDAG! det är ju ni med era fantastiska blogga som motiverar mig!!



tack tack tack återigen för alla dina fina ord<3 vi ska klarar detta !!! 2010 - here we come!

2010-02-26 @ 13:15:13
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: evelina

JAG SAKNAR DIG FÖR HELVETE! KOM TILLBAKA NU<3

VILL DU ATT JAG SKA TRÖSTÄTA FÖR JAG KÄNNER MIG ENSAM? :(BUHUUUU- NU RÄCKER DET MED BLOGGPAUS, JAG HATAR BLOGGPAUS:(:(:(

2010-03-01 @ 11:43:40
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0