planer morgondagen (kan härmed meddella att den där enda onyttiga dagen denna veckan är förbrukad, och det är... tisdag?)

tjatja, igen, det tog inte lång stund. Nu har jag förbrukat den där enda dagen jag fick äta ett "undantag". det blev ½semla. säg att det inte är så illa? jag mår dåligt och undrar hur fan jag ska klara helgen utan att faila (för om jag äter gott nu, när jag tagit semlan, är det fail!) Jag vill klara det. Jag ska verkligen försöka, ska prata med min pojkvän imorgon (ifall att tågen inte går t götet ska jag vara med honom i helgen) och berätta hur det ligger till, hoppas att han går med på en nyttig helg. jag ska, om tågen till göteborg inte går, även gymma antingen lördg eller söndag, troligast lördag morgon - dvs. en extra timmes träning den här veckan.

morgondagens planerade intag!
frukost: gröt m lite sylt + mjölk
mellanmål: 1 banan
lunch: fläskfile + pepparsås
mellanmål: 1 banan, kaffe på stan med älskling (längtarlängtar)
middag: det som serveras i kontrollerad mängd

update: känner mig inte lika nere, får lov att klara helgen helt enkelt! peppad som fan igen, och längtar efter o få träffa min baby, han är min bästa motivation och stöttar alltid!:D




Kommentarer
Postat av: Anonym

fiin mage :O vill.ha!

2010-02-24 @ 00:21:36
Postat av: rola

en halv semla är ingenting! tro mig INGENTING! jag hetsar choklad i massor så en halv semla är ingenting. inget o oroa sig över! kram!

2010-02-24 @ 04:13:44
Postat av: s

en halv semla är vekligen ingenting!! du är duktig! :) kraam

2010-02-24 @ 09:45:16
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: e

älskling älskling älskling, tänk på att det är VANORNA som räknas, inte UNDANTAGEN! superviktigt, man måste faktikst få unna sig en halv jävla semla utan att ångestspökena ska komma och gapa på en!



glömmer aldrig när en personlig tränare intervjuades i P3.. han sa att det är VIKTIGT att ha en unnardag i veckan (där ser du, en hel dag!). inte att hetsa såklart, men att få äta "vad man vill" utan att känna sig dum. det är iofs jävligt svårt för mig, men kjag kämpar på! den där bakelsen jag åt i söndags, den satt jävligt fint :) och dagen efter var jag ändå 2 hg lättare!



och du väger 60 kg med KLÄDER!! fatta att det är min dröm! har inte varit under 60-siffrigt sen jag "insjuknade" i detta satans påhitt haha. men snart är jag där! :)



PEPP PEPP PEPP!! <3

2010-02-24 @ 12:34:26
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: e

glömde tillägga det viktigaste: att du är stark och jättejätteduktig!! <3 stay that strong!

2010-02-24 @ 12:35:24
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: Ellis

Sv: Usch, tråkigt när man behöver avliva sina djur, hemskt :(



Håller med de ovanstående, en halv semla är ingenting! Den kommer inte ens märkas av & så bra som du tränar & äter annars så tycker jag absolut inte att du ska må dåligt över den. Du är så duktig :)<3

2010-02-24 @ 13:51:04
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: Li.

JAG KAN BARA HÅLLA MED RESTEN - en semla gör ingen skillnad när man tänker på hur duktig du är annars! jag vet att man känner fail och att man mår dålit över det, men kom ihåg, det är en ny vecka snat och då jävlar ska vi kämpa igen! den lilla semlan kommer ju snart vara bortblåst! keep rocking baby!!



vi klarar detta!!!!

2010-02-27 @ 09:06:24
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0