raraohlala

tog ut mig rätt ordentligt på gymmet idag, skönt!
imorgon blir det 30 min spinning i intervaller och med varierande motstånd och sedan 15 min crosstrainer innan skolan! :D
det blev svingod pasta med spenat och ostsås till middag, en av de där sakerna man inte borde äta men jag åt ändå, kontrollerad mängd och massa grönsaker, duktig!

planering morgondagens mat:
Frukost: gröt + mjölk
lunch: grönsaker + massa vatten
mellanmål: 1 banan
middag: det som serveras huvudsakligen protein och fett

jag börjar se skillnad på min kropp, så himla roligt!!
ska köra fettförbrännande träning 4-5 dagar i veckan i två veckor för att sedan lägga in lite mer styrketräning och forma kroppen mer (kommer dock köra 8min abs de dagar jag vilar från gymmet!)
haha, jag ska väga mig imorgon på gymmet, med kläder och skor, får jag dra bort 1,5 kg då? (snälla ;P) haha, fan va läskigt, har ingen aning om vad jag väger? har inte vägt mig sedan vår våg fick slut på batterier, typ.. 2008?

hur har er dag varit flickor?

hihi nej, inte jag på bilden, nej, men snart ser jag ut sådär;)


Kommentarer
Postat av: evelina

daamn är det du på bilden?:)

men håller med är ju fan kropp helveten som ska vara snygg, åh jag känner mig som en kossa:(buhuuu måste trimma till den här jävla magen så den blir lite hård &fast.. hahahahaha väg dig naken ist, oki kanske inte på gymmet;)<3<3 pööööösssss

2010-02-22 @ 19:45:50
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: a & f & e

:O det där e för smallt

2010-02-22 @ 20:19:40
URL: http://skoojaree.blogg.se/
Postat av: e

TACK TACK ängel för fantastiska kommentarer, sitter alltid och ler som en tönt när jag läser :) TACK!

och vad du är duktig! den där pastan låter jättegod, du är grym som åt :) man får inte bli dum.



ååh du låter så positiv, älskar det! nu blir jag ju jättenyfiken på hur mycket du väger :) inte för nån tävlings skull (vi tävlar ju inte mot varann, bara med varann!). jag är ju 173 cm så vi är ju nästan lika långa!

bra gjort att inte ha en våg. då går man ju mer på känsla och spegel.. och mått :) att du ser skillnad på kroppen är fantastiskt, jag börjar också se lite. det är spännade som fan. åååh vi kommer vara så jäävla snyggaaaaa!!



klart du får dra bort 1,5 kg haha. UPPdatera om allt imorgon!

min dag har varit FIN, ska snart blogga om den. PUSS och KRAM och STAY STRONG LOVE!!

2010-02-22 @ 21:35:04
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: Ana

Åh vad roligt :D Låter som att du har kontrollen, stay strong!

2010-02-23 @ 01:11:39
URL: http://sizedoublezero.blogspot.com/
Postat av: Anonym

men vem kan inte älska den otroliga bilder du lagt upp. VILL HA NUUU !

jag är verkligen peppad idag, och otroligt nog så känns det som om att det skulle kunna hålla dagen ut! (lovar inget :P )

keep on babe!

2010-02-23 @ 09:57:52
Postat av: Anonym

men vem kan inte älska den otroliga bilder du lagt upp. VILL HA NUUU !

jag är verkligen peppad idag, och otroligt nog så känns det som om att det skulle kunna hålla dagen ut! (lovar inget :P )

keep on babe!

2010-02-23 @ 09:58:07
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0