saknad är den värsta känslan som finns

Jag saknar så det gör ont, jag skakar av köld och känner mig helt tom.
jag hatar att sakna, jag hatar att känna mig halv. jag hatar gråten som rinner, ostoppbar, och får mig att skaka i hela kroppen.


Jag har i alla fall planerat morgondagens matintag;
Frukost: två små surdegsmackor + avocado + creme fraiche
Lunch: omelett m salami och ost
mellanmål: 1 äpple m yoghurt + kanel
middag: som vanligt; det som serveras i protein/salladsväg
träningen för imorgon är liksom idag en timmes promenad i rask takt och lite övningar hemma.

Jag är så tom. Jag älskar så jävla mycket, men jag är lika värdelös på det som jag är tjock. depp, depp. för sent för att dämpa smärtan med mat, jag är för trött. Ska göra mig iordning och sova snart, gråten har tagit de sista  krafterna.
Förlåt för värsta deppinlägget, men matmässigt/träningsmässigt har dagen varit gryyym!

tänkt perfekt mage, tänk perfekt mage...

Kommentarer
Postat av: Ellis

Sv: Aaah usch de e jobbigt när det blir så :(

Men ser att du haft en bra matdag överlag, duktigt!



Tråkigt att se att du är deppig :( Hoppas att det löser sig i vilket fall som helst <3

2010-02-08 @ 23:01:30
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: e

vilken bra dag du fick, och vilken fin dag du kommer få imorgon. matmässigt alltså. hoppas även dagen imorgon blir bättre känslomässigt. det är du värd <3



och TACK för underbar, fantastisk pepp och kommentar, jag blir så j- - - - - - vla glad!!!! <3

2010-02-08 @ 23:38:10
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: s

jag har med en bajsdag..tomhet och värdlös står skrivet på min panna idag

2010-02-09 @ 00:00:40
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: ja det är klart:) idag är fan den bästa dagen ever för oss alla;);)<3 helvete vad heta vi ska bli. Släng er i väggen modeller här kommer dom nya.



Jag vet hur du känner med saknaden förstår inte varför gud skulle uppfinna den, och jag förstår INTE varför gud uppfann känslor för någon som redan är upptagen:(



stay strong bitch<3 löööve

2010-02-09 @ 10:46:07
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: haha fan du är underbar<3 hahaa ja helvete vilka blickar vi kommer få. Meeen åååh underbar sthlm skjut mig vill väl med bo där;)

hehe han får du behålla för dig själv, har ju redan siktat in mig på en annan boxare ska bara fånga in honom. So what om han har tjej;) det lär knappast vara något problem sen;);)



2010-02-09 @ 11:28:10
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0