step by step, breath by breath

jag vill bara glömma den här helgen.
vet faktiskt inte hur en gick matmässigt, höll inte koll, varken bra eller dåligt tror jag. anledningen till att jag vill glömma helgen är att det brast. jag bröt ihop, totalt. Ville dö. som tur var var min fina pojkvän där och pratade med mig och tog hand om mig, så jag fick aldrig chansen o känna mig ensam,vilket nog var tur.
Jag börjar komma ur den ledsna dvalan nu, bitvis.


Har bestämt mig för att fokusera på mat, träning och mig själv de tre dagar jag nu är ledig. Göra allt felfritt, få mig att känna mig bra. Jag ska sätta mig o läsa era bloggar nu. Det fick mig att le när jag såg era fina kommentarer när jag loggade in, tack! Jag ska svara, efterhand, ni är så fina och duktiga!
jag återkommer lite senare idag om planer för morgondagen, förhoppningsvis gladare.

fokusera, stay strong alla fina, det ska jag försöka göra.<3




Kommentarer
Postat av: elli

Sv: Ja, jag tror att om man väl ska äta ngt sånt här så kan man ju se till att välja det bättre alternativet, för det är som du säger - det gör skillnad i längden!



Se till att ta hand om dig nu gumman <3

2010-02-07 @ 18:50:20
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: evelina

Det gick åt helvete allt ihop, ska bara fokusera på den nya veckan och skita i den här förbannade dagen:(



stay strong

2010-02-07 @ 19:18:48
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0