uh oh she's fire fire oh, you know she's fire oh

Denna dagen har hitills varit grym, i matväg. ätit precis som jag planerade (förra inlägget) och när man kommer hem från skolan och vill stoppa i sig en fet ljus macka med stark, fransk salami, så loggar jag in och ser era fina kommentarer, där försvann det suget! :)

Mitt jävla gymkort har inte kommit än, posthelvette, som sagt! motionsmässigt skiter sig alltså den här dagen - tänkte jag först. Sen tänkte jag - okej, imorgon måste gymkortet kommit (det börjar gälla idag) alltså gymmar jag imorgon direkt efter skolan - fettförbrannande träning, och idag kör jag istället styrketräning/tonande övningar, man måste ju forma kroppen också, right?
lyssnar på usher och framförallt jay sean, en favorit, jävligt sexistiska låtar kanske (ride it, fire, maybe, tonight) men alla dem kan man leva sig in i, dom handlar om oss, det är så killarna kommer tänka om oss i sommar!

langar några peppande jay sean citat:
"She don’t know what she does
That’s why I'm into her
I just melt with her touch (when I get close to her)
I just cant get enough (when I’m alone with her)
And I can feel myself burning"

"when your body's calling me, like a moth to the flame (oh hoo)
and i can tell that you wanting me, and shorty i feel the same
so you ain't going nowhere
Did you think i was letting you go
Home tonight
Did you think i was letting your body outer my sight..."

KOM IGEN NU TJEJER!
vi klarar det här!♥


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: tusen tack babe:D känns jävligt gött faktiskt, försök stoppa oss nu liksom;) hahha även om din hor post försöker. Men dom lyckas ju inte;) fan i värsta fall knyter du ju ihop ett snöre och hoppas hopprep med;);)hahaha=förbränning. Fan imorgon kommer det ju, fan fredag.



want want want jaaa jag måste ha honom;) hahah helvete då kan vi disskutera å jämföra;)<3



Något annat kul som hänt då? Pösssss

2010-02-11 @ 16:34:40
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: hahaha gör det;) dom kommer tro du gått in i väggen och blivit mongo hahaa;)<3

(kan se det framför mig) hehe. Klart det kommer imon, för posten kommer ju inte under helgen. Så då måste det komma imorgon. Vafan är det för gym som skickar ut sina kort då?



Hahaha vi har kontakt då å då, hade mer innan. Men spelar roll han hör fan fortfarande av sig (kåt som han är) HAHAAH. Så vem bryr sig om tjejen sen;);)

2010-02-11 @ 16:48:56
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: elli

Sv: ja men tkr ju att ska jag äta frukost så ska det f-n vara något gott ;) jo men känner att jag måste våga prova ABC, vore grymt om jag kunde klara det ._.

2010-02-11 @ 17:06:48
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: hahahah aj. Klart det gör vi bestämmer att det kommer imorgon:) men träningsvärk i halva jävla kroppen AJ. Hahahaha jo det var det kan ju spy på henne;) hahaha tänk att hon är tjock å ugly med;) (hahah fan vad elak man blir);)

2010-02-11 @ 17:08:41
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Ellis

Sv: Hahaha, jaa helt otroligt att hon lyckades :D cred att kunna ge såna blickar utan att ens ha några ögonbryn haha ;)



ooh duktig du är! Orka, posten är alltid seg.. Hoppas du får kortet imorgon! =)

2010-02-11 @ 17:32:18
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: Cecilia

sv. Ajdå låter inte kul det där med dina knän. Har själv problem med mina knän pga. av fel i knäskålen. Inte kul när det sätter stopp för mycket man vill göra. Och speciellt när man inte kan träna !!! :)



Var ska du börja gymma? något stort gym lr?

2010-02-11 @ 18:02:47
URL: http://sjuttonkilo.blogg.se/
Postat av: z

haha jaa tack så mkt:)jag länkartill din blogg.

55kg är egentligen också mitt mål, då blir mitt bmi lite under 19 då skulle jag bli jääätteglaad men tänkte inte ta i för mycket nu eftersom jag skulle bli för besviken ifall det inte funkar och 15 kilo låter så otroligt mycket...

Otroligt att du bara är 5 kilo ifrån ditt mål!! you go girl:)

2010-02-11 @ 18:28:15
URL: http://vogueaholic.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: hahaha skönt, du garvade ju egentligen bara för att du skämdes hahah;);)<3

Haahha man kan väl fan inte vara snäll mot ett rovdjur som försöker sno ens kille? Nej tack!

Hahahahaah vad har hon för liv då? (typ ja) hahahaha fan va störd man är;)

assch hon har ju ingen chans ändå, han är ju din! och snart ska min bli min (vadå låter psyko) Haahha;)<3

2010-02-11 @ 18:50:52
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: z

aahh det verkar vara som värsta kedjan med viktbloggar??;D hur många är ni egentligen? jag tänkte länka till er alla så att jag kan hålla koll och så.

fortsätt med alla grymma dagar!!stay strong<3

2010-02-11 @ 18:54:25
URL: http://vogueaholic.blogg.se/
Postat av: elli

Gud vad roligt att höra att det går bra! Nu kör vi, beach 2010 here we come! <3

2010-02-11 @ 19:29:45
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0