jag är s ä m s t

Ni är så jävla fina och vackra, en extra kram till demia som alltid peppar och tröstar mig galet, men ni andra är fan så bäst ni med, skulle fan inte klara mig utan er ♥

jag har syndat. Idag har varit en helvettesdag psykiskt, min familj har problem, min lillasyster spårar ur, mamma med henne. Det är så jävla jobbigt att jag snart inte klarar mer. jag hat ätit oxo. Jag har fikat med min pojkvän, chokladboll och varm choklad, jag har ätit två vita bröd med ost och marmelad. Han har hållt om mig i timmar, skakandes, gråtandes.

jag vill bli smal och vacker för den killen som nyss smekte mitt hår och talade om för mig att jag inte ska vara ledsen, att jag betyder hela världen för honom, han som nyss pratade om att han vill spendera hela livet med mig, han som log stort och sa att jag ska bli hans fotbollsfru, annars strejkar han. Han är värd en vacker flickvän som mår bra med sig själv.

Jag ska fan klara det här. Både situationen hemma och den här jävla viktnedgången!
imorgon ska jag äta bra, ska ikväll skriva en lista på anledningar till varför jag vill det här och läsa era bloggar såklart. Imorgon ska jag även gymma. Helst 1,5 timme, minst 1 timme, jag får se hur mycket jag orkar - vill inte pressa sönder mig själv så jag lägger av helt just nu..

och det här handlar inte om att jag ska svälta mig - alls. det handlar om att jag ska träna och dra ner på kolhydrater ett tag tills jag ser ett resultat för att sedna öka träning och intag. tro mig, jag har varit gravt ätstörd och det är inget jag strävar efter igen, gah! så kommentarer från anonyma (fega) idioter som ska tala om för mig att jag är sjuuk - fuck off!

hoppas ni haft en bättre dag än mig vackra tjejer.♥
kan hon, kan vi!


planering imorgon, torsdag
frukost: 2 knäcke + leverpastej
lunch: potatis + purjolökssoppa
mellanmål: banan
middag: ngt nyttigt hoppas jag..
//  träning: konditionsträning på gymmet 1-1,5h

Kommentarer
Postat av: evelina

Gumman<3 baaaabe, jag får väl dom där idioterna också efter mig. Som kommenterar hur sjuk man är, anorexia tjej, å att jag förmodligen kommer dö av svält. Och massa skit- glöm dom, förmodligen är dom suuuper feta själva men för lata för att ta tu med sin sitaution;);) höhöhö. Vet precis hur jobbigt man kan ha det hemma- är det här med ska du veta när mamma snart ska flytta. Men vi är starka du å jag<3 så vi kommer klara det här, och din grabb låter ju helt underbar (du behöver inte vara orolig höhöhö;) men gumman du är ju redan skit snygg annars skulle du ju inte ha honom;) åh han tycker du är skit het! (redan) bara peppa loss nu å tagga till för dom kommer bränna honom sen med hotness;)<3



Love u babe<3<3<3

2010-02-25 @ 10:17:51
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: skinnylove

alla failar ibland. ta vara på din kille, han låter som en bra :) älskar förövrigt magen på sista bilden:)

2010-02-25 @ 11:32:19
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: e

åh kära lilla underbara du, tack! detsamma! du är lillsyrran jag fick först nu :) så himla härlig, underbar, snäll (och säkert skitsnygg till på köpet!). gud så rörd och glad jag blir, du anar inte!



blir ledsen såklart när jag läser om hur du har det. livet är så jävla pissigt ibland, men jag lovar dej att det blir bättre. finns ALLTID här om du vill prata, gråta, storgråta eller bara snyfta lite.



jag har också varit nere i svältperioder. det är FRUKTANSVÄRT! det finns inget vackert i det överhuvudtaget, och vi är levande bevis på att det går att kombinera god härlig mat med peppande viktnedgång, eller hur?! ta det nu lugnt och skönt. önskar jag kunde få krama om dig länge länge, men det får bli via webben tillsvidare <3



tänker på dig. hoppas allt är bättre idag, och att du även känner dig stark och bra på "mat-fronten", vilket jag absolut tror. du är så himla duktig, och alla snubblar ibland. jag sitter t.ex. här just nu och dreglar sönder efter en chokladkaka.. ska jag/ska jag inte?



puss på dej sötaste! kram kram kram kram!

2010-02-25 @ 15:55:17
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: skinnybitch.

Åh, är det samma tjej på alla bilder? Gud vilken snygg/perfekt mage hon fick till slut. Sånt får en att känna hopp! Måste bara börja träna mer, wiho!

2010-02-26 @ 12:45:31
URL: http://neonshit.blogg.se/
Postat av: s

wah! sånna före och efter bilder är sjukt peppande!

2010-03-01 @ 09:03:58
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0