vänder klumpen i magen till en peppande faktor..

... Min killerbody ska övertyga min pojkvän om att jag är bäst. höh. inte för att jag egentligen tror att det är något. Men jag känner mig hotad - han förtjänar inte att jag inte litar på honom, men jag är paraniod. Ska inte låta det gå ut över honom - utan använda det som peppande faktor - jag ska bli tusen ggr hetare än henne

Idag kom mitt efterlängtade gymkort! - tänkte lägga upp lite träningsschema över den fortsatta veckan:
Idag: 30 min (minst) på gymmet
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Romme - heldag med skidor
Fredag: vilodag
Lördag: ca 1 h gym på eftermiddagen
Söndag: ca 1 h på gym morgonen

idag har jag faktiskt lite ångest, fick i mig två gelehjärtan och en liten chokladboll, vår lärare bjöd på 5 olika kakor och godis idag, var tvungen och ta lite, hon trugade som en idiot. Kompenseras på gymmet och med en kalorifattig soppa till middag, så här kommer intaget se ut när den här matdagen är helt slut om ungefär en timme:
Frukost: 2 knäcke + leverpastej
lunch: 1 bit fläskarre + rivna morötter
middag: grönsakssoppa
övrigt: 2 gelehjärtan, chokladboll, massa TE

hur har er tisdag gått, tjejer?

Kommentarer
Postat av: Raspberry

Svar: Man KAN ta sig ur det i alla fall, men det krävs jävligt mycket kraft, energi och viljestyrka! Så fort man känner sig på lite bättre humör så får man utnyttja det. Du kan klara det, jag också, jag var i skolan en stund idag :)



Kram!

2010-02-16 @ 18:27:04
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0