do you think you're better of alone?

Idag har jag småfailat lite med 43g choklad, men det var gott och min mage är så jävla platt (ser jag resultat eller ser jag resultat?) så jag ångestar mig inte, faktiskt. ska bara äta sallad, kött och dricka massa vatten ikväll :)

Imorgon ska jag dricka te och äta hallon till frukost, sen blir det fasta resten av lördagen, kanske tar lite mat innan gymmet på kvällen om jag känner att det blir nödvändigt för att orka (mycket troligt haha) nej det blir fasta imorgon efter hallonen!!

jag är fett seg och har ont i armbågen (Varför har jag ingen aning om..) borde dessutom plocka ur och i diskmaskinen innan mamma kommer hem, annars blir jag kind of lynchad.
förlåt för supertråkig update!

stay strong babes!

Kommentarer
Postat av: Li. ♥

gumman. vart är alla bilder : ) <3 nyfiken på hur du ser ut... o jag vill också ha en platt mage.. jag har haft några jävligt dåliga dagar så jag har hållt mig ifrån bloggen för att inte dra ner er i skiten : /



hoppas jag verkligen ska hitta tillbaka till rätt spår snart... vill också känna den där happy känslan. så jävla glad för din skull ska du veta !! <3<3 kämpa på ! pussa gumman

2010-03-12 @ 18:45:41
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

när bildenra väl kommit upp så kanske man kan finna motivation igen för då ser man att det kan göra underverk.. hur mkt är det du gått ner nu då?



jag ska försöka bli starkare och sen hålla mig där.. men det är så jävla svårt : / o nu är jag ensam hemma i helgen också o det gör inte saker bättre. längtar efter honom... vill inte äta. inte sova.. vill ingenting. inte ens träna : /



usch . lyssna inte på den här gnällspiken . tack för dina ord babY!! de är underbara !

2010-03-12 @ 19:00:05
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

5kg är ju hur bra som helst !! ♥♥ hur har du lyckats?!.. är så JÄVLA STOLT ÖVER DIG !! tänk om jag kunde vara hälften så duktig... o jag hade nöjd mig med 2.5 bvara det hade varit något.. o att man sen hållt sig kvar.. vad står vägen på nu då o va började du på baby?! <3<3



tack för att du är så enormt söt som peppar mig trots tårarna som fjanten har här bakom andra datorn.. fyy ! : / (skärpning !!! )

2010-03-12 @ 19:11:45
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: b

Åh, lovley med platt mage!

2010-03-12 @ 19:19:58
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

om inte du förtjänar den där berömmen då gör då inte jag det heller gumman . jag är så jävla dålig och jag har säkerligen gått up de kilorna som jag gick ner för nån vecka sen.. men ska försöka hitta fokus igeb och köra på änhu hårdare !! inga misstag längre. har inte råd med det när ni andra ligger på - sidan !! usch .



tack gumman . nu kämpar vi . du gav mig styrka . vi börjar nog på samma mål nu - ch viska inte ge upp förens vi är där vi vill vara !!! peppkram !!

2010-03-12 @ 20:09:50
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

tack för dina fina fina ord. de har en väldigt stor betydelse och det känns bra att det finns någon som tror på en och som man kan kämpa tillsammans med . har hittat tillbaka i lite mer motivation nu och jag ska inte ge mig . nu har vi ett vad och det ska vi klara av.. ifall du klarade av att ta dig ner till 55, så varför skulle inte jag klara det lika bra ? tack darl för din peppning. och jag känner det faktiskt som du säger nu . varför skulle vi nte kunna ta oss dit ? varför faila när vi kan nå drömmen?!..



tack tack tack sötan !!!

du är min ängel utan vingar .

ifall du har lust med sms-pepp så få du gärna höra av dig . peppkramar och tack igen

2010-03-12 @ 20:19:16
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

tack gumman <3<3 söt du är .

känns bättre om man har någon att prata med .. o vi har ju "samma problem"".. det är inte många som förstår o kan finnas där på det sättet. men dt ärju främst när sötsuget sätter in som detär som värst..



neeej : / jag har inte comviq. hade det förr men nu har jag graits sms till alla på 3 så jag bytte : / hoppas på att vi kan höras av någon gång i mellanåt iaf (L) iaf från min sida :) haha . du har väl läsa om mina problem och svara här annars !..



msn annaes kanske ?

kramar !!

2010-03-12 @ 20:30:47
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Jos

jaha, va jobbigt :( Fan va härligt med platt mage, bra jobbat gumman!! :D <3<3

2010-03-12 @ 20:50:32
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/
Postat av: evelina

I fucking love u babe<3 ( på ett icke pussy sätt) hahaha;)- Meeeen gaaaah ge mig din mage, här är man ju lika fet som julatomten nu:(buhuu dumma taco. För faaan jaa hon är helt väck i skallen den bruden ( ett skott i pannan kanske? höhhö.- Nej men been there done that, vi vet ju hur det ligger till- Hon är för fet &lat för att ta tag i saken i egna händer, då är det lättare att waaaaina;);)



Men okej alice dedyaj is in coming - doooooo yooou think yoooou better of alone, man kan ju tro att jag tror det, med tanke på vad jag stoppat i mig precis. Seriöst min moster kommenterade min status på face (singel) hon bara är det inte dags att göra något åt det snart, man bara whyyy? jag vill la liksom vara alone- NOT! men inte så att dom växer på träd, när man bor i Jönköpign;) hahahaha- Det är fredag, åh den där jävla- nuuuu ääär det fredagsmys låten har ju tydligen eltat sig fast i skallen, så som jag tuggade utav naturgodiset:(:( Fuuuuck me god (som i exorsicten) hahah;)

2010-03-12 @ 20:54:08
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: evelina

plzzzzzz babe just bring me him<3<3;);)- Jag kommer förvänta mig det nu höhöhö;) hahaha DARLO"



Tänk att beställa hem en sån på postorder hahahahahahaha;);)

Ja imorgon is the shit day:) faaan vad vi kommer vara duktigta=heta! Helvete läängtar du får mig så jävla peppad hjärtat (okej påpekar igen, me like stock) hahah.

2010-03-12 @ 21:36:21
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: J

sv: tack för din fina kommentar! helgen blev toppenbra:)

så jäkla härligt att du ser resultat på magen! SJUKT BRA! och lika härligt att du inte har ångest över den lilla chokladbiten. och du har rätt det är inte lång tid kvar nu, vi måste fan ge allt nu! tänk sena sommarkvällar, spontana festkvällar, ligga och sola i bikini, brun, smal, snygg..MMMMM!:D

2010-03-15 @ 22:15:27
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: latzia

Jävligt onaturlig bild. ahah !:D

kram!

2010-03-19 @ 19:24:32
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0