fucked up busy

helvette kan jag bara säga, världen går så fort och jag har SINNESSJUKT mycket att göra, ska försöka hålla er uppdaterade ändå!:)

idag har jag hittills ätit:
frukost: lite keso + 1 äpple
lunch: 1½ korv
mellanmål: 1dl gröt
middag: ?

jag ska till gymmet vid åtta och styrketräna med min granne, super! :)
Men innan det ska jag städa, ringa samtal, tvätta och platta håret, skriva på viktiga papper, formulera andra officiella papper... gah!

men maten och träningen går faktiskt super, jag åt godis igår, men det var kontrollerat och helt ok. så jag är nöjd ändå och - hej drömmagen här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: x

är det din mage?jätte fin!:)

Postat av: evelina

GRYYYYYYYYYYMT DUKTIG ÄR DU BABY

2010-03-29 @ 20:07:05
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Jos

Åh vilken underbar bild!!!! Skit duktig är du btw, keep it up! Och stressa inte ihjäl dig bara.. puss <333

2010-03-30 @ 15:06:26
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0