härligaste känslan är inte hunger...

... utan den jag känner nu, utpumpad, nyss hemkommen från ett stenhårt konditionspass på gymmet, men inte hungrig, alls, bara sugen på vatten. Trots att jag inte ätit sedan ett! Så det blir te till "middag" om en stund!:)

så himla nöjd med dagen så jag dör. har ätit:
2 ägg
gröt m sylt
½grapefrukt

och thats fucking all! jag känner mig så bra så det finns inte, och gud vad jag fick sparka mig i baken för att komma till gymmet, tänkte på evelina och gick, måste ju vara positiv på msn ikväll haha (adda mig [email protected]?)

kom igen nu tjejer, det är nu eller aldrig det gäller!

Kommentarer
Postat av: e

hi love, jag har läängtat efter dig och nu är jag äntligen här igen! gjorde precis en "hemlig" hotmailadress, men jag är online på min vanliga och har ett viktigt samtal med en ledsen kompis, så jag loggar in senare.. haha du kanske inte ens är online nu, men ändå :)



tack för dina söta kommentarer, det värmer ju som FAN att sitta på andra sidan jordklotet och läsa såna fina vackra ord :)



har läst alla dina blogginlägg som jag missat. du är så duktig, och jag blir riktigt rörd av din fina pojkvän. får känslan av att ni har en väldigt bra, förstående relation. gud så fina ni är.



keep the good work up honey (what's with the english? haha). nu kör vi!! <3<3<3<3<3 stay strong, du är bäst!

2010-03-16 @ 19:57:20
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: linn

riktigt gött! jag har addat dig, men jag tror inte det funkar, är det hotmail.se eller .com?

2010-03-16 @ 21:11:17
URL: http://mindremat.blogg.se/
Postat av: evelina

MEN BABE<3<3<3< MISSSSS UUUUUU:) HAHAHAH duktig du är som tar dig iväg till gymmet;);) jag bara det var väl på tiden? okej jag skojar bitch;) miss u on msn kom iiiin då:):) Jag bara annars veta du vad som händer sms attack;)- Du är ju helt jävla fantastiskt dukitg. Åhhh tusen tack ang brilllsen. Bara dom ger kuk är jag nöjd, hahah fan jag skämtar. Är trött å du vet hur jag blir;)- helt jävla död. Hängde med morsan å simmade ikväll, gissa vad jag gjorde? Jag var med gammel kärringarna på vattengympa efter det simmade jag 17 längder. HOPPA HOPPAS MITT ÄCKLIGA mcdonalds intag har försvunnit något- ja du hörde rätt- JAG ÄR PINSAM:(:(:)- buhuuu den där juggen jag skulle få känns långt borta, men imorgon ska jag göra allt för att få han hahahaha;)- Men jag går iaf å lägger mig med tom känsla- ingen ballong:) PÖÖÖÖÖÖÖSSS

2010-03-16 @ 21:48:27
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: elli

Damn vad duktig du är, nu blir jag ju astaggad :D

2010-03-17 @ 00:21:47
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: jossan

heej! snälla kan int du läägga ut före/ efter bilder!? man blir så j**la tagg av sånt!! puss ps. bra blogg!

2010-03-17 @ 09:12:41
Postat av: cherry

sv: ja eller hur, det är jobbigare att se dom lida än själv vara utsatt av det /;



du är så duktig!! :D Stay strong <3

2010-03-17 @ 16:57:10
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: J

men hjälp så jäkla bra du är! och ja, trött och utmattad efter att ha tränat riktigt ordentligt är den bästa känslan som finns:D jag är ofta heller inte hungrig efter jag tränat mig slutkörd, kroppen går på endorfiner liksom och det är såå skönt när det är så!

2010-03-18 @ 01:16:55
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0