Hej måndag!

jag är sämst på att svara på kommentarer just nu, jag ska bättra mig♥


veckans träningsschema:
Måndag: 8 min abs
tisdag: 30 min spinning, 15 min crosstrainer, 15 min rodd, 40 min styrketräning
onsdag: 30 min promenad, 8 min abs
torsdag: 30 min spinning, 20 min crosstrainer, 10 min rodd
fredag: 30 min promenad, 8 min abs
lör-sön: vilodagar, hinner inte träna

Jag har även hört av mig om en häst som behövde medryttare och det verkar perfekt, så jag hoppas att jag får åka ut och provrida inom en vecka, saknar ridningen ngt oerhört!

Kommentarer
Postat av: Naughtyn

Vad duktig du är som tränar så flitigt! :)



Jag vet inte om du såg mitt svar till dig i min blogg, men jag är 165 cm lång. Jag har för övrigt nått min målvikt nu och lagt upp nya före/efter-bilder. De kanske motiverar någon - Det visar ju om inte annat vilken förändring man faktiskt kan göra.



pepp-kramar

2010-03-22 @ 14:42:22
URL: http://naughtyn.blogg.se/
Postat av: s

saknar med ridningen som fan =/

2010-03-22 @ 21:41:03
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: evelina

Det är ingen fara babe;)<3 du har mig ändå ju, hööhöh;) jag bara åh varför? för din killes pappa visste vem mrado var, eller hur dte låg till HÖÖHHÖ;)skääämt<3<3<3



Men ååååh för fan (säger ditt namn) du skulle varit i Jönköping idag, fick en liten smyg orgasm på stan höhöhöhö, världens finaste passerade förbi, jag vet jag börjar bli lite (vad är det de kallas, desperat? hahaha.

Men hur är allt? Syftar inte bara på, vad du ätit, å tränat nu gumman<3<3<3<3<3 Miiiiiisss you

2010-03-22 @ 21:52:23
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: e

åååh hästar!! jag vill också rida, jag har en häst som väntar på mig (en kompis äger honom), men dom bor ute på landet och det går typ inte att rida i all jävla snö som vägrar smälta bort.. men när våren kommer, då jävlar :)



take care darling, STAY STRONG!! <3

2010-03-23 @ 13:23:28
URL: http://demia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0