inte helt 100

Kändes inte bra idag på gymmet, tog slut så fort. blev bara 20 min spinning och 15 min crosstrainer. Det sög. Jag håller nog på att bli sjuk, dagens träning blir ju helt ok dock om man plussar på promenaden och 8min abs som jag ska göra om någon timme.

Jag ska dock hoppa gymmet imorgon, känner mig absolut inte 100, och bara köra hemmaträning och kanske en promenad - får kompensera detta genom att äta lite mindre!

planering morgondagens intag:
frukost: 2 knäckebröd + keso + te
lunch: keso + 1 äpple + 1 apelsin + mera te
mellanmål: hallon + yoghurt
middag: vi ska ut och äta med familjen, ska ta en sallad
övrigt: bio med familjen, lär ta ca 1 näve popcorn och kanske cola light

ska sova ritkigt länge imorgon, men jag måste till apoteket och köpa hudvårdsprodukter, har varit utan alldeles för länge, min lata skit, och det syns i ansiktet, det är lite torrt o lättirriterat, så det är mitt stora måste inför imorgon - komma iväg till centrum och fixa det.


Kommentarer
Postat av: cherry

sv: Jag har börjat med Yaz, det är ett nytt ppiller, hade det som du har innan jag satte in spiralen men dom passade inte mig alls, gick upp ca 5kg och fick en väldans humörsvängningar! Hoppas på att dessa är bättre :)



krya på dig sötis :) <3

2010-03-03 @ 16:17:02
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: Visst, man är aldrig böjd med sig själv, alltid finns det något ;)



ja precis! Jaha okej, dock rekomenderar jag inte det, jag hade ju spriral och den var rean döden att sätta in den sen hade jag mens i stort sett HELA TIDEN jag hade den inne, och sprialer ska minska blödningar och av p-stavar får man oftast mera. Men som sagr det är ju helt inviduelt så gör det som känns bäst :)! Stay strong <3

2010-03-03 @ 16:50:36
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: haha det var inte meningen! Ja precis det är nog bäst att tänka efter några gånger, men det är ju riktigt skönt om den passar liksom :) kraaaamis <3

2010-03-03 @ 17:29:52
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Li.

lovelie picture <3<3<3<3<3

(AVIS, VILL OCKSÅ VARA SUPER SMAL )



tack söt för att du tror på mig . det behöver jag nu . känner mig supr uppsväld efter att jag var så jävla dum att stoppa i mig ett semla lock.. fuck !! förstörde hela motivationen.. för nu vet jag att jag inte kan motstå : /



ge mig lite styrka gumman. pussa!

2010-03-03 @ 19:13:26
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Li.

sv;

jag vet att det där jävla locket inte gjorde nån vidare skillnad men det stör mig at det ändå ligger i magen.. der r bara tanken som stör mig.. och därför känner man sig ännu mer uppblåst bara därför egentligen : /



men som du säger baby, imon kör vi på igen!! och då ska vi fan överträffa oss själva !! det är mitt mål för dagen iaf !! peppkram!!!

2010-03-03 @ 20:44:53
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: elli

Ta det lugnt med träningen så det inte händer ngt gumman!

2010-03-03 @ 21:05:43
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0