jag måste få känna känslan av att lyckas

Imorgon ska jag äta lite. Sova länge, så att frukosten kan räknas som lunch, så jag kanske kan skippa den där yoghurten till mellanmål, så att jag totalt på dagen bara äter:
gröt+mjölk
2 knäcke + keso
sallad
cola light

det vore så jävla gött, det ska jag sträva efter, dessutom göra 8min abs innan frukost! (vilket påminner mig om att jag måste göra dem ikväll oxo!) Jag behöver känna känslan av att magen är sådär lite halvtom och ihopdragen, att jag klarar av att kontrollera det. Imorgon är en bra dag att ha den känslan på - jag har ju träningspaus, ska bara göra lite hemmaövningar.

hoppas eran dag varit toppen, snyggingar!♥

Kommentarer
Postat av: linn

jag behöver också verkligen känna den känslan! så vet du i morgon ska jag också äta lite och på kvällen ska vi kunna säga till varandra hur lite vi har ätit, jag lovar man blir mycket mer taggad av att klara det då, jag ska ju inte äta mindre än dig right? du vill ju vara starkare än mig, därför ska vi tagga varandra:)

2010-03-03 @ 21:35:18
URL: http://mindremat.blogg.se/
Postat av: Li

men helvete vilken underbar bild !!!!! man blir ju gråtfärdig.. jag ska fan också lyckas få till den där halsen!!



idag kämpar vi gumman. vi ska lyckas . kom ihåg det! innan det kan synas på kroppen så måste man tyvär lägga ner kropp och själ i det man gör och försöka hålla dig ifrån godsakerna <3 vi kämpar tillsammans. stay strong ! pussa

2010-03-04 @ 08:46:54
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Li.

sötunge ♥ . jag vet vad du pratar om.. förr va principen - ät dig mätt.. nu är det tvärt om . vi älskar när magen skriker . man ska inte må illa eller vara svimfärdig.. men lite hunger och att veta att magsäcken krymper ju mer vi väntar - det glädjer oss mer. vi börjar fan bli störda :P haha . men thats it . jag trivs bättre nu ♥



60.7 imorse , jahg trodde att jag drömde . det låter förjävligt.. men vafan. det är stoort för mig . tack för att pushning baby . jag kommer var dig evigttacksam ♥ ♥ . jag skulle aldrig klarat detta om jag inte haft er bloggerskor som stöd .



puss på dej söt. kämpa på idag !

2010-03-04 @ 09:33:08
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

men shit , får ont i hela kroppen när jag ser den underbar bilden du har uppe nu ♥ ♥ älskar henne ! jävlar vad dey ska kämpas idag tack vare dig gumman. du är värd alla kramar i världen ♥ !!!



och tack . det känns väldit bra med ännu 0.4hg . ha en underbar dag nu och kom ihåg - vi ska lyckas !!!

2010-03-04 @ 10:31:07
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: skinnylove

åhh bilden ♥

2010-03-05 @ 07:22:48
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0