kom igen nu..

Okej, har varit lite off från datorn någon dag eller två haha, men nu är jag tillbaka.
Idag skulle jag tränat innan skolan, men sov istället, så det blir gymmet när jag kommer hem då!

träningsplanering för veckan:
Måndag: -
Tisdag: 30 min spinnning, 10 min crosstrainer, 10 min rodd
Onsdag: 8 min abs
Torsdag: 30 min spinning, 20 min crosstrainer, 10 min rodd + 1h promenad
fredag: 40 min promenad + 30 min spinning
lördag: 1h promenad
söndag: 1h promenad
planerat matintag idag:
frukost: 2 ägg + te
lunch: kålsallad
mellanmål: all bran +mjölk (innan gymmet)
middag: te + 2 ägg

Ingen hemma vid middagen idag, bara jag o minsta lillasyster, så jag fixar lasagnen åt henne och käkar ägg själv, det blir nog bra.

går det bra för er tjejer? sommar snart nu!

Kommentarer
Postat av: evelina

Men idag leker för fan gud med mig:( jag har hooorig mensvärk, trots att jag inte ens fått den än- man bara whyy? :(:( Jag kan dööö för kakora över frysen:(

Och det är bara allmänt synd om mig för tillfället. Men har lyckats komma ut på promenad och där efter ätit fruktsallad så får hoppas att dagen fortsätter i det spåret- Jag viiiiill inte faila!!!! DU ÄR JU FÖR DUKTIG BABE<<3<3- men hallåååå jag måste se medina den första maj (han ska dit)-

2010-03-16 @ 11:23:41
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: evelina

Jaaa men för fan klart du ska till gymmet, skärp till dig (oss) nu för helvete.;);)

Jaa för vi har inte sett på typ 1 år nu jag skojar inte, snackat å så- men inte setts. Man bara vill ju looking good då höhhöö;)



Men för helvete hela hjärnan bara leker ju med mig, den vill ha buffé i form av fett & socker. Kan jag bara sluta nu, och ta mig i kragen. Som du säger det har gått bra både igår & idag varför förstöra? NEEEEJ DET SKA VI INTE!. Men faaaaan för hor suget som sätter in i den här helvetes-veckan. Buhuuuu:(:(



2010-03-16 @ 11:54:39
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

duktig du är baby :)

alltid lika avis på dig.. du har sån himla kontroll.. smitta av dig !!!



peppkram

2010-03-16 @ 13:41:23
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Minimize me

Ibland är det så lyx att bara fortsätta sova istället för att stiga upp och träna! Blev en sådan dag för mig idag... Men imorgon skall jag vara back on track:)



Hur mycket ägg äter du? De rekommenderar ju inte att man äter mera än 7st/vecka... Jobbigt det när ägg mättar så bra och inte innehåller mycke kalorier...:(

2010-03-16 @ 17:00:16
URL: http://minimizeme.blogg.se/
Postat av: elli

åh bilden <3

2010-03-16 @ 17:59:07
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0