message from the boyfriend

Hej alla söta tjejer,
Fight's pojkvän här - lösenordet var inte så svårt.

Min älskade flickvän, som alltså driver den här bloggen, mår inte så bra idag.. alls, och hon messade mig och skrev;
"jag kan inte ens äta rätt!! och har jag tränat sedan i onsdags? - nej! jag suger!" och det vet vi ju alla att hon inte är eller hur? :p

Hon brukar tala om för mig hur glada ni gör henne, och därför tänkte jag be er om lite hjälp! Hon är påväg hit och kommer nog inte kolla datorn förrän imorgon kväll, kan ni inte hjälpa mig och göra henne glad? peppa, motivera, vad ni nu brukar skriva till varandra! :)

lycka till med era mål allihopa, jag är på er sida tjejer - så länge ni gör det hälsosamt och inte skadar er, okej? för ni är värda bättre än så!

Kram ***** (fight's pojkvän alltså)

den här låten är till dig älskling, jag älskar dig och finns här för dig även om jag gör dig besviken ibland - men jag försöker och ska bli en bättre pojkvän, för du förtjänar det bästa du kan få!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad gulligt skrivit.

hon är värd att vila, man kan inte träna varje dag, man måste spara på musklerna, och nu är det fredag. massa pepp och kramar till dig <3

2010-03-05 @ 20:00:00
URL: http://iwanttobethin.blogg.se/
Postat av: linn

åh, vad bra skrivit!

och du kan visst, du gör ditt bästa, du måste bara lita på dig själv och veta att du klarar det, för jag vet att du klarar det, du är så duktig och vi ska klara oss igenom detta tillsammans för det är inte alltid lätt. vi kommer få motgångar där vi känner oss värdelösa men dem ska inte trycka ner oss, istället ska dom göra oss starkare och med hjälp av den styrkan kommer vi få vad vi förtjänar- en kropp som vi är värd och ett självförtroende som bara utstrålar glädje! håll bara ut och fortsätt kämpa så ordnar allt sig, jag tror på dig och jag menar det verkligen:)

2010-03-05 @ 20:26:21
URL: http://mindremat.blogg.se/
Postat av: Ellis

Åh vad gulligt skrivet :) Så fina!



Ibland känner man sig verkligen TOTALT omotiverad. Då får man väl välja mellan att ta en liten paus & äta som vanligt några dagar, för att sen komma till insikt att det är inte värt att äta så mycket när man har ett mål som man vill nå i sommar! Eller så försöker man helt enkelt bara tränga bort de negativa tankarna & KÖR på i samma vanor som man utför varje dag. Det är svårt, men SÅÅ värt.

Tänk sen om några månader, i sommar, när vi springer runt på stranden utan att ha nått fett som dallrar, några lår som slås ihop, kunna skratta utan att känna hur dubbelhakorna väller över ditt söta, nätta ansikte.



Jag VET att vi kommer klara detta, du är jätteduktig! Du har allt som krävs för att gå ner dina extrakilon, det är bara motivationen som krånglar ibland & det kommer säkerligen snart tillbaka!

Think thin babe :)<33

2010-03-05 @ 21:17:14
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: b

Åh, sjukt gulligt:-]



Och du, gullet, du suger inte. Alla har vi våra svackor, men man kommer upp ur de igen! De tar sin tid men det är värt det. Ingen orkar våra på topp jämt. Som Ellis säger, du är jätteduktig! Kämpa vidare, du kommer nå ditt mål. Jag lovar! Vi hejar på dig, och stöttar dig no matter what<3

2010-03-05 @ 21:31:48
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

det var nog det finaste en kille kunde skriva.. ♥ . shit vilken boyfriend du har gumman. och han stöttar dig ju verkligen till 110 % !! så jävla glad för din skull !! du är värd det bästa !!



va inte deppig . det är vi alla imellanåt . jag lipade som fan igår kväll när ja hade tryckt i mig en massa mat och sen godis till efteträtt.. då kan vi snacka om ett fetto som borde vara deppig : / fyfan . men nu känns det som om motivationen är tillbaka och på måndag jävlar så kör vi !!!! ♥ ♥ . är du med mig baby ? vi ska pusha varann.. och du , vi ger inte upp förens vi är där , (L) ♥ .



stay strong angel . du är en kämpe!!

2010-03-06 @ 08:50:52
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: Minimize me

Kämpa på gumman:) Hoppas du haft en fin helg med din kille och känner dig redo för nya tag igen:) Pojkvänner är nog bra att ha, någon som älskar en för hur man är och inte för hur man ser ut. Och som peppar och stöttar en när allt annat bara känns skit:) Stay strong & keep up the good work:) (becouse your worth it;))

2010-03-06 @ 10:18:33
URL: http://minimizeme.blogg.se/
Postat av: Jos

SV: jag lever och är tillbaka! Och gumman, ta en paus. Andas ut, samla krafter. Om du inte gör det kommer det sluta med att man hettsar, så brukar det vara för mig iaf. När jag känner mig sämst och inte tränat eller ngt på länge och har noll motivation och inte tar mig samman och tar en paus slutar det med att jag blir deppig och börjat hettsa med ångest och shit. Gör inte så! Ta en paus, ´var med din pojkvän och glöm allt som har med mat och viktnedgång att göra för 2-3 dagar. Det gör dig gott! Jag har varit borta i ngr veckor nu och jag är sjukt motiverad och glad framför allt. Jag känner mig glad och gör allt detta med glädje! Så ta en välbehövd paus, det kommer inte betyda att du inte kan bli smal. Jag vet att du kommer klara det, men om du inte tar en paus och samlar motivation blir det svårare. Vi alla finns här för dig gumman. <3 Ta hand om dig.

2010-03-06 @ 11:45:03
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/
Postat av: s

jag ör tillbaka. vi klarar det tilsammans!

2010-03-06 @ 12:11:27
URL: http://supersizevssuperskinny.blogg.se/
Postat av: evelina

Är det nu jag ska börja ragga? eller ska jag peppa?- hööhöh<3 babe för fan. Vi mår ju alltid som gud själv=toppen, helt jävla underbart.

Vi ligger aldrig på marken och bli kalla,smutsiga utan när vi har fallit så bara går vi upp igen. och nästa gång vi faller- så tar vi oss upp igen. Faller vi igen så börjar vi bli rätt bra på att ställa oss upp<3<3<3



Det var det mest sjukt peppande kommentar jag någonsin läst du skrivit- jag vill inte ens kommentera den. För jag är liksom inte i samma elit nivå som dig när det kommer till sånt;)



Men nu jävlar ska vi bli skinny- du har ju uppenbarligen kammat hem jackpotten på kille så fattas väl bara drömkroppen?- åh den kommer ta lite,lite bara lite tid till att få. Och det jävlar ska vi ge den- för det är du & jag värda:) Vi ska klara det här du &jag:)<3<3<3 Jag saknar dig på msn gullet:) vi klättrar upp igen hör du det?- sträck på dig och tänk på morgondagen det är en bättre dag, och är inte den bättre- så är dagen där efter bättre. Så är det" å det vet vi båda som genomgått en hel del. Ha en toppen Lördag snygging<3 åh jag tror på oss!

2010-03-06 @ 18:56:56
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: vns bästa pojkvän.

blir helt tårögd. du måste verkligen ha väääärlde

2010-03-07 @ 21:00:22
URL: http://mittsmalaliv.blogg.se/
Postat av: v

Blv konstigt där.... slutet på kommentaren kom i namnet :S

2010-03-07 @ 21:01:03
URL: http://mittsmalaliv.blogg.se/
Postat av: e

är detta sant? VILKEN FANTASTISKT pojkvän du är (du har, gumman!). vill ni veta hur nära till tårar jag är? åh herregud.

2010-03-16 @ 19:38:16
URL: http://demia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0