motiverad till tusen, planering 9/3

Idag är förkylningen värre, illa, lär nog inte kunna gymma förrän på torsdag.. Men jag är peppad och har bestämt mig för att inte äta mycket idag, alls - för att var jag då.

matplanering:
frukost: gröt + 1 glas mjölk
lunch: omelett (2ägg) + citronvatten
middag: det som serveras, miniportion (inga kolhydrater)

tänkte ha den här dagen som en testa-hur-jag-blir-av-med-sug-dag, då jag inte får äta något annat än det som står på planeringen här - it's the law. Så idag blir det te-drickande, tandborstningar och liknande, för jag ska klara det här. jag ska även göra 8 min abs under dagen,
Jag har bestämt att den här veckan ska göra stor skillnad, jag ska se stor skillnad på måtten när jag mäter mig på söndag, och då måste jag äta lite nu när jag inte kan träna förrän i övermorgon.

stay strong, fina tjejer♥

Kommentarer
Postat av: Minimize me

Kämpa på:)Drick också mycket vatten under dagen! Hungern stillas, inga kalorier och slagg-produkter körs ut:)

2010-03-09 @ 11:33:12
URL: http://minimizeme.blogg.se/
Postat av: Minimize me

för tillfället äter jag ett bröd som jag själv bakat på råg-mjöl. Inte det mest hälsosamma, men det behövs bara lite bröd för att mätta! Annars har jag ätit fullkorns-knäckebröd som morgonmål. Nästa vecka skall det bli fullkorns-bröd igen tror jag, eller havregrynsgröt som omväxling

2010-03-09 @ 16:01:26
URL: http://minimizeme.blogg.se/
Postat av: Matti

Åh GUD vilken bra blogg du skriver. RIKTIGT peppande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0