när det händer så mycket att man stannar till, paralyserad av alla "borden"

... jag ska byta gymnasium - gå om ettan, det är supermycket att fixa med hundklubben (sitter ju som ordförande), supermycket hemma, fortfarande kaos och helvete vad jag känner mig pressad.

Men samtidigt motiverad, jag ska köpa mig nyta kläder på lovet, och tills dess ska jag se skillnad, ska strax iväg till gymmet, men jag har ingen större ork att blogga, och är sämst på att svara på kommentarer.. :/

men jag försvinner inte nu, ge mig några dagar att fixa allt på så är jag back on the blogg-track igen♥

Kommentarer
Postat av: A

Sv; ja men det är olika för olika personer.

Tycker inte man ska banta eller vad man ska säga, för någon annans skull.

kram

2010-03-23 @ 18:27:44
URL: http://angapa.blogg.se/
Postat av: myownwill

Har precis startat en ny blogg om mig och min viktnedgång! Skulle betydda massor om vi kunde peppa varandra att nå våra mål!! För det förtjänar vi!



xx

2010-03-24 @ 08:04:45
URL: http://myownwill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0