planering intag 11/3-2010

Det slank ner två tre mackor idag -av det där himmelska, vita brödet och helvette vad jag ångrar mig, mår illa som fan o känner mig dålig, sämre, sämst!
Imorgon ska jag äta lite, lite, känna mig hungrig och tom i magen.

morgondagens intag
frukost: 2knäckemackor m ost + te
lunch: soppa+massa vatten
mellanmål: 1 banan + grönsaksbuljong
middag: det som bjuds, liten portion

det blir en timmes promenad efter mellanmålet också, jag tänker inte fortsätta vara fet, okej jag är inte fet, jag omformulerar det: jag tänker inte hindra mig själv att nå mina mål någor mer! positivt och bra -nu kör vi!

kom igen nu, bara att kämpa på!!


edit: kommer inte kunna gymma förrän på fredag, f***n! men då blir det minst en timme kondition, taggad på det. Imorgon ska jag fokusera på att hålla matintaget på en vettig(låg) nivå, och inga jävla äckelmackor mera, mackförbud fram tills sommaren asså..

Kommentarer
Postat av: skinnylove

mackor är farligt asså, vita rostade med smör på, det är något jag har haft svårt att stå emot, men nu gillar jag det inte ens längre:)

2010-03-10 @ 21:10:11
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: evelina

FUCK YOU för den jävla bilden- när vi känner som vi gör just nu. So not my body right now hahaha- En bild på en ballong borde få komma upp på min sida;) höhöh



Love u som en icke pussy-ätande tjej hahahaha<3<3/ skinny soulmate.

2010-03-10 @ 21:24:45
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: evelina

Hahahaha fy fan borde lägga in fronda på ipoden nuu- den kan jag ju svetta ikapp med imon- Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram, tar mig till ställen bara drömmar kan. (ja sant med texten, ingen kan stoppa ett fetto. och man kan bara drömma om skinnykroppar om man fortsätter)



- Ja det kan du skriva upp, hädanefter så är det en ballong som kommer pryda (äcklia) bloggen med om det är något mer fail. Vi vill ju absolut inte behöva publicera en jävla ballong (vi är ju inte fem längre, å ballong får mig att tänka på ronald mcdonald på mcdonalds hur han delar ut ballonger till alla barn)- å jag vill ju för helvete inte ha ronald i hööövudet;);)



Nej bara korvsnack här, för bröd har vi ju slutat med;) hahaha

2010-03-10 @ 21:37:58
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0