Toppendag - och det kommer bli en toppenkväll

Idag har gått helt enligt planeringen och jag är nöjd, och nu superhungrig också. Till middag blir det lax, grönsallad och körsbärstomater, och inget mer, och det kommer bli en toppenkväll, efter middagen blir det 8min abs. I sommar är det jag som har killerbody.

Jag vill bli frisk så jag kan träna nu, det är så underbar känsla efter o ha kört stenhårt konditionspass på gymmet och när man går hem lite darrig, trött men underbart glad..

i sommar kommer jag kunna sitta på stranden utan att magen veckar sig, men underbart slimmade ben och supertajt kropp. Min pojkvän kommer vara så stolt och vilja ha mig mer än någonsin och framförallt så kommer jag vara nöjd och stolt över mig själv! - och detta gäller er också tjejer, kämpa nu, inte långt kvar!

Kommentarer
Postat av: linn

sv: tack! jag kikar in här och ser att det visst går super för dig med, vi börjar glida in på rätt spår till sommaren igen, yaay:D

2010-03-09 @ 18:44:20
URL: http://mindremat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har ätit godis (vill skriva ditt namn men gör det ju inte;) sååå nej jag är riktigt kass:(:( du får jätte gärna skälla på mig. Det brukar gå in när du gör det;)<3 sen hade det varit bra om du hade varit här å fått akila att uppföra sig med, för hon fiser konstant hahaha- så fort hon ser mig;)

2010-03-09 @ 19:02:05
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Matti

OYES du kommer ha en killerbody i sommar. Bruna, snygga, smala kommer vi att vara. :) Underbart.

Postat av: Matti

Nejmen! :) Nice att du är tillbaka från bloggpausen. Jag skall helt klart läsa din blogg! Det känns rätt hopplöst men det ska bli bättre. Jag vet ju att jag kan. Tänker inte vara den tjockaste tjejen i Sthlm i sommar. SÅ FAN HELLER. Ska vara så smal och snygg!

Postat av: evelina

sv: ahhahaha tusen tack babe:)<3;) Loooove u (på ett sånt där icke lebbigt sätt hahaha) Men du har rätt jag ska rååå kolla facebook bilder (fy fitta va het han är hahaha) Så aldrig mer godis- jaa ussch vill inte tänka på alla insekter jag fått i mig av skiten hahaha. Nej nu är det fan skäprning på hög nivå.



Hon äter royal canin tror jag det stavas, haha men har läst att det är typiskt amstaff att fisa HAHAHAH, dom är inte roliga asså;) höhöhö- hon bara ler ju mot mig efter med hahah.<3<3

2010-03-09 @ 19:46:08
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: evelina

hahahahaha men fy vilka horor hahah;) synd att man inte kan blocka andra så dom inte kan gå in på hans hahahah;);)- isf kunde jag blockat hans brud från hans höhöhö skoja;) hej psyko typ. HAHAH jag är bara trött;) förlåt. Men jaaa ussch vill verkligen inte tänka på godiset mer jag mår ju bara illa då. Hehehe jag ska se vad det är för ngn smak haha. Hon ligger verkligen suuuper nöjd jämte, haha men fy fan va illa kissa i sängen är inte roligt. Minns när akila var ny (hahah hemkommen) och hon kissade i sängen. Man bara men fööör fan lägg av dödstrött låg man jämte och fick gå upp som en nybliven mamma och byta å torka;) hahaha. LÖÖÖVE<3 på ett icke musjägare sätt hahahaha;)

2010-03-09 @ 20:30:36
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: skinnylove

vad gott det lät med lax och sallad! i love lax!:) stay strong,:)

2010-03-10 @ 16:33:35
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0